Користувачі провайдера “Ланет” 27 вересня зіткнулися з проблемою відсутності інтернет-зв’язку. При цьому телефон служби підтримки не відповідає. Сайт компанії завантажується не повністю.
Про це пишуть користувачі соціальних мереж, які зіштовхнулися з відсутністю інтернету.
Відключення сталося несподівано та масово.
“У нас пропав інтернет, на номери “Ланету” неможливо додзвонитися. При спробі увійти у кабінет у них на сайті показує помилку… Може, хтось знає, чи не накрився раптом цей провайдер?” – написала одна киянка в мережі.
Лише за кілька годин після того, як масово почали надходити скарги, на Facebook-сторінці компанії з’явилося повідомлення про аварійну ситуацію.
“Шановні абоненти. Зараз спостерігаються перебої з наданням інтернет-послуг. Наразі вживаємо необхідних заходів, щоб налагодити інтернет-зв’язок. Дякуємо за розуміння”, – йдеться у повідомленні.
Зараз фахівці компанії працюють над усуненням несправності. Але у “Ланеті” поки не можуть точно сказати, коли мережа запрацює в штатному режимі.