Експерти вважають, що аварійна ділянка на синій гілці столичного метрополітену була неякісно спроєктована і неякісно збудована.
Деформація тунелю між станціями метро Деміївська та Либідська у Києві сталася через неякісне проєктування та будівництво. Про це у середу, 24 січня, заявили у КМДА із посиланням на попередні висновки Науково-дослідної судово-експертної установи.
Там зазначили, що отримали перші попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи.
“У висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки”, – сказав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, якого цитує пресслужба.
Зазначається, що експерти також дійшли висновку, що КП Київський метрополітен виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю та що “зупинка руху поїздів по цій ділянці була своєчасною”.
У КМДА наголосили, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Нагадаємо, 8 грудня у Києві закрили рух поїздів між станціями Либідська та Теремки через затоплення тунелю. Ремонтні роботи триватимуть орієнтовно пів року.