Для прискорення виконання ремонтних робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю метро.
У Києві між станціями метрополітену Деміївська та Либідська почали демонтувати залізобетонні конструкції вздовж тунелю. Про це повідомила Київська міська держадміністрація у вівторок, 30 квітня.
“Наразі, для прискорення виконання робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів”, – йдеться у повідомленні.
Наразі працівники здійснюють розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводиться хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, ведеться підготовка поверхні тунелю для додаткового підсилення.
Київський метрополітен нагадує, що загроза аварійної ситуації на “синій” гілці виникла через помилкові та неякісні проєктні рішення під час будівництва.
“Фахівці докладають максимум зусиль, аби відновити рух поїздів “синьою” лінією метро до кінця літа 2024 року”, – додали у КМДА.